Пошуковий запит: (<.>A=Фесовець О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Котіль Н. В. Автоматизація статистичних спостережень в умовах реформування залізничного транспорту України [Електронний ресурс] / Н. В. Котіль, О. Р. Фесовець, Д. Г. Ейтутіс // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2013. - Вип. 42. - С. 158-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2013_42_8
|
2. |
Ейтутіс Г. Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та ЄС – стратегічний орієнтир проведення реформ на залізничному транспорті України [Електронний ресурс] / Г. Ейтутіс, С. Крищенко, О. Фесовець, Д. Ейтутіс // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Економіка і управління. - 2014. - Вип. 30. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2014_30_7
|
3. |
Фесовець О. Р. Дослідницька та організаційна діяльність В. О. Соковича (1874–1953) – основоположника науки експлуатації залізниць [Електронний ресурс] / О. Р. Фесовець // Історія науки і техніки. - 2016. - Вип. 8. - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ictnt_2016_8_10
|
4. |
Фесовець О. Р. Життя та наукова діяльність інженера-залізничника В. О. Соковича на фоні історичних подій 30-х років ХХ сторіччя [Електронний ресурс] / О. Р. Фесовець // Історія науки і техніки. - 2017. - Вип. 10. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ictnt_2017_10_13
|
5. |
Фесовець О. Практико-теоретична діяльність В. О. Соковича на залізничному транспорті (перша чверть ХХ ст.), як передумова створення наукової школи з експлуатації залізниць у СРСР [Електронний ресурс] / О. Фесовець // Емінак. - 2016. - № 3(3). - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eminak_2016_3(3)__19
|
6. |
Фесовець О. Р. Наукова школа професора В. О. Соковича (1874–1953) – передумови створення, формування, розвиток, сьогодення [Електронний ресурс] / О. Р. Фесовець // Історія науки і техніки. - 2018. - Вип. 11. - С. 95-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ictnt_2018_11_13
|
7. |
Фесовець О. Р. Українське коріння професора В. О. Соковича, як основа його наукового та суспільного світогляду [Електронний ресурс] / О. Р. Фесовець // Історія науки і техніки. - 2018. - Т. 8, Вип. 1. - С. 94-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ictnt_2018_8_1_12
|
8. |
Фесовець О. Військовий досвід інженера В. О. Соковича та розвиток ним наукової теорії залізничних перевезень у воєнний період [Електронний ресурс] / О. Фесовець // Емінак. - 2017. - № 2(3). - С. 114-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eminak_2017_2(3)__22
|
9. |
Фесовець О. Р. Історико-правові аспекти формування державного управління залізничним транспортом у країнах Європи XIX ст. [Електронний ресурс] / О. Р. Фесовець // Ефективність державного управління. - 2020. - Вип. 2. - С. 60-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efdu_2020_2_6
|
10. |
Фесовець О. Історико-правовий контекст формування механізмів державного управління залізницями на території України у ХІХ сторіччі [Електронний ресурс] / О. Фесовець // Актуальні проблеми державного управління. - 2021. - Вип. 1. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2021_1_9
|
11. |
Казюк Я. М. Правові механізми процесів інтеграції залізничної транспортної системи України в європейські стандарти [Електронний ресурс] / Я. М. Казюк, О. Р. Фесовець // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2021. - № 1. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaddy_2021_1_15 Надано огляд початку розбудови залізниць в Європі першої половини XIX ст. в контексті технічних, економічних та політичних рішень щодо вибору ширини залізничної колії. Здійснено аналіз сучасного законодавства для забезпечення перспектив розвитку залізничного транспорту України, у тому числі згідно з євроінтеграційними зобов'язаннями нашої держави відповідно до положень Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Запропоновано та обгрунтовано технічне рішення щодо інтеграції вітчизняних залізниць із залізницями ЄС шляхом модернізації певних малозавантажених ліній АТ "Укрзалізниця" під європейський стандарт ширини залізничної колії (1435 мм) із суміщенням їх з існуючою на цих лініях колією ширини 1520 мм, стандартною для залізничного сполучення України та країн СНД. Реалізація вказаної ініціативи потребує законодавчого забезпечення із упровадженням відповідних правових механізмів державного регулювання діяльності вітчизняного залізничного транспорту.
|